365

Just to prove....

زنده باد هر کی هنوز یه عاشقه ...

365

 هزار تا ماه تیر مرداد شهریور

هزار هزار تا مهر آبان و آذر

هزار تا ماه دی بهمن و اسفند

بیان برن از تو نمیشه دل کند

زمستون و بها رو تابستونو پاییز

تورو می خوام که باشم از عشق تو لبریز



همین حس قشنگ بی قرارو

من این 365 روزارو

کنار مهربونی تو دوست دارم

تموم لحظه های سخت و آسون

من این پیاده رفتن زیر بارونو

به شوق هم زبونی تو دوست دارم


تو میدونی اگه بگذره سالها

میمونم عاشقت بیشتر از حالا

برای داشتنت همیشه بی تابم

منم هم قدمو همدم راهت

چقد راحت جام توی نگاهت

دلت از دل من دور میشه بی تابم





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 3 فروردين 1392برچسب:, ] [ 12:29 ] [ کبوتر جــــــــلد ] [ ]