ترجمه همون آهنگ از ابراهیم ک دوس داشتی

Just to prove....

زنده باد هر کی هنوز یه عاشقه ...

ترجمه همون آهنگ از ابراهیم ک دوس داشتی

 Döndüm kıbleye doğru açtım ellerimi 

رو ب قبله کردمو دستامو باز کردم

Yalvardım Allahıma duysun diye beni

از خدا خاهش کردم ک ب حرفام گوش بده


Damla damla gözyaşım dökülürken gözümden 

قطره قطره اشک ریخت از چشام


Çektiğim acıları yaşıyorum yeniden 

من ب درد خودم سوختم

Bir kulunu çok sevdim o beni hiç sevmiyor 

من عاشق کسی شدم ک اون منو نمیخاد


Kalbimi ona verdim artık geri vermiyor 

قلبمو بهش دادم ولی پسش زد


Elim kolum bağlanmış çaresizim Allahım 

دست و بالم بسته شد و نا امید شدم


Bu canımı sen verdin benden almak istiyor 

جونی رو ک تو بهم دادیو ازم گرفت!

Hor gören şu gururun tükenmek bilmezmi 

هیچی از غرورم نموند و تحقیر شدم


Sevginle yanan kalbi üzdüğün yetmezmi 

ب قلب شکسته و زخمیم نمک پاشید


İyi niyet uğruna yaşıyorsak dünyada 

ب خاطر حس بودن با تو تو این دنیا زندگی میکردم


Seven garip olsada sevilmeye değmezmi

دوس دارم آدمی باشم ک لایق دوس داشتنت باشم

 

ترجمه : مهران

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 23 اسفند 1391برچسب:, ] [ 12:11 ] [ کبوتر جــــــــلد ] [ ]