منـــــــــــو ببخش

Just to prove....

زنده باد هر کی هنوز یه عاشقه ...

منـــــــــــو ببخش

 

همین که میخوام حرفه دلم رو با تو بگم میری 

اره میدونم بد بوده کارم اینجوری دلگیری 

میشه این دفعه منو تو ببخشی 

میشه نگی میخوای ازم جدا شی 

میشه ببخشیو بگذری عشق من 

میشه فراموشت بشه گناهم ؟

میشه نگاهم کنی به اشک و آهم ؟

هنوزم از همه بهتری عشق من 


*** 

منو ببخش اگه بچگی کردم 

بزار دستتو تو دستای سردم 

منو ببخش میدونم اشتباه کردم 

منو ببخش اگه از تو بریدم 

اگه شکستیو هیچی ندیدم 

منو ببخش اگه بازم خطا کردم 


*** 

تو که همیشه سنگ صبوره این دل تنهایی 

اگه نباشی دنیا تمومه دیگه چه دنیایی 

میدونی چیه دیوونگی بسه 

غروره چشممو غمت شکسته 

نگاتو برندار از تو نگاه من! 

اگه میشه بزار پیشت بشینم 

پشیمونم عزیزه نازنینم 

بیا ببخش دوباره این گناه من 




منو ببخش اگه دیوونه بودم 

تو که میترسیدی خونه نبودم 

اگه تو پاکیو همش گناه کردم 

منو ببخش هنوزم اگه میتونی 

اگه مثله قدیما مهربونی 


منو ببخش عزیزم اشتباه کردم! 

منو ببخش اگه از تو بریدم 

اگه شکستیو هیچی ندیدم 

منو ببخش اگه بازم خطا کردم ... 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 23 اسفند 1391برچسب:, ] [ 10:41 ] [ کبوتر جــــــــلد ] [ ]