سری 3 ...

Just to prove....

زنده باد هر کی هنوز یه عاشقه ...

سری 3 ...

 فقر اينه كه : 2 تا الگو داشته باشي و 2 تا دندون خراب توي دهنت 
فقر اينه كه : ر‍‍ژ لبت زودتر از نخ دندونت تموم بشه 
فقر اينه كه : كتابخونه ي خونه ات كوچيك تر از يخچالت باشه 



بايد پرسيد از گربه هاي له شده ي كف خيابان 
كه آن طرف خيابان چه داشت كه اين طرف نداشت ...


در روياي كودك كفاش 
هر روز قدم مي زنند مردان هزار پا...!


گله ای نیست...
خودم آرزوکردم که به هر چه دوست داری برسی
آرزویم برآورده شد ....
به "او " رسیدی


هوابرفی،چه آسمون سخاوتمندانه میباره رو سر تمام مردم شهر.براش فرقی نمیکنه که کی پولدار،کی فقیر،کی دلش شکسته،کی دل میشکنه،کی تنهاس،کی دنیا به کامش میچرخه...میباره بی هیچ منتی
آسمان معلمت باشه مهربون باش بدون اینکه بپرسی کی هستی...
شادباش روزای قشنگ برفی......


در لابه لاے دلشوره ها و ترس هایــَم، لــَب ِ پرتگاه ایستاده ام
میدانم دستم را نمیگیرے..!!
فقط مَحض ِ رضاے ِ خُدا پرتَم نکَـــטּ... ! 


خداحافظی ات عجب خرابه ای به بار آورده !
نگاه کن …
مدت هاست در تلاشند تا مرا از زیر آوار تنهایی هایم بیرون بکشند …


یارم حاکم بود
گفتم حکمت چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
گفت خشت
نمیدونست که دست من پر از دله
با خشت هم دلمو شکست هم دستو پامو
دستو دادیم به روزگار


دل شکستن سنگ نمیخواد ، دل به نگاهی سرد میشکند...


منتــظـر خداحـافظی مـن...
نبـــــــــاش...!!!
مـن هـر کـه را بـه خدا سپـردم...
پـــس نیـاورد...!


تو میگذری,

زمان میگذرد ! چه كنم با دلی

كه از تو توان گذشتنش نیست!!


چند بار نوشتمو پاک کردم، اما دیگه نوشتنم از غمم کم نمیکنه...
.
.

.
خدایا تو رو به بارانت قسم رحم کن...


شب یلدای مان ...
نه سرخی انار نه لبخند پسته ، نه شیرینی هندوانه
همه برایم بی معنی شده ، وقتی تو کنارم نیستی
بی تو یلدا زجر آورترین شب دنیاست !


پایانی برای قصه نیست ! 
چرا که نه گوسفندان عاقل میشوند و نه گرگ ها سیر ...!


چــه بــــر سر عشــــــق آمــــد ؟؟؟
کـــــــه از افسانــــه هـــــــــا …..
رسیـــد بــــه صفحـــه حــــوادث روزنـــــامه هـــــا؟؟


از اتـــاق خاطـــراتم بوی حـــلوا بلند شــده است

آرام فـــاتــحه ای بــخـــوان...

شـــاید خدا گذشـــته ام را بیــــامــــرزد!!!


کاش پدرم میفهمید !

این سیگاری که در دست من هست..

برای تفریح نیست..

غمی دارم به اندازه تفاوت نسل او تا من


اگر روزی رسیدی که من نبودم تمام وصیتم به تو این است :
” خوب بمان ” از آن خوب هایی که من عاشقش بودم … !!


چــه کـسی درک مـیـکـنـد
جـوانـی کـه در ایـن سـرما ، روی نـیـمکت پـارک نـشسته و خـیــره بـه روبـرو نـگـاه مـیـکـند…؟


آهسته گفت : "خدا نگهدارت" ...

در را بست و رفت ..

آدمها چه راحت ، مسئولیت خودشان را ..

به گردن "خدا" می اندازند ...


روز و شبا از پس هم میگذره ...
اما قلب من فکر من 
تو همین لحظه رفتنت ثابت مونده...
زمان تو اون لحظه واسه من متوقف شده 
روح من کنار مرگ اون لحظه عزادار نشسته
فقط جسمم داره ثانیه ها رو طی میکنه و فرسوده میشه از این گذر ثانیه ها...

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 27 آذر 1391برچسب:, ] [ 17:48 ] [ کبوتر جــــــــلد ] [ ]