عزززززززززززززززیزززززززززززززم

Just to prove....

زنده باد هر کی هنوز یه عاشقه ...

عزززززززززززززززیزززززززززززززم

دیگه طاقتم کم شده

آخه دلت از سنگ شده

تو میدونی نگفته هایی که تو دلم جمع شده

تو مهربونی واسم

تویی همونی که میخواستم

تو با من بد شدی ولی من که بدتو نخواستم

تو رو بیادم میارم

تا که چشامو رو هم میذارم

بیا برگرد که به فکر یه فرصت دوبارم

واسه ی چی بی قراری 

داری دست روی دست میذاری

چرا ازم دور میشی آخه مگه تو دوسم نداری

بمون و نگو که هی میرم

با فکر تو درگیرم

تو همونجوری که میخواستی در حال تغییرم

سوزوندی منو از ریشم

دیگه بیا برگرد پیشم

قول میدم هر جوری خواستی من همونجور میشم

دوری تو میده آزارم

آخه تو رو دوست دارم

نمیتونم یه لحظه ام از روی تو چشم بردارم

دلم دلتو کم داره

شب تا صبح بیداره

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 21 اسفند 1392برچسب:, ] [ 10:25 ] [ کبوتر جــــــــلد ] [ ]