سکوت من

Just to prove....

زنده باد هر کی هنوز یه عاشقه ...

سکوت من

سکوت من ، حضور غم

تو نیستی دردمو ب کی بگم؟

سقوطِ من تو داری سهم

کاش میشد مثلِ تو منم برم

برم یه جای دور ، یه جای سوت و کور

فراموشت کنم ، ازت کنم عبور

خاطراتتم دیگه نشه مرور

دیگه غم نباشه ، باشه شادی و سرور

چه راحت از عشقمون گذشتی و دبه کردی

هر چی رشته بودم چه راحت پنبه کردی

ولی بازنده من نیستم ، تویی ک باختی

همه چیزو خراب کردی وارونه ساختی

من نمیدم اعتنا ب این انتها

منم و ابتدا ، تویی و انتها

دیگه پایان قصه ست ،  تویی و اشتباه

تو باعث شدی بشکنه سکوتم

تو باعث شدی حس کنم تو سقوطم

حالا کاش بودی بهت میگفتم حضورن

تو ک نیستی روز ب روز رو ب صعودم

تو باعث شدی تموم بشه رفاقت

تو کم نذاشتی برای من تو خیانت

ولی از تو ممنون ب مهران فهموندی

اشتباهه داشتن صداقت

حالا من موندمو یه دلِ پر از کینه

یه دنیا حرف ک مونده توی سینه

 تورو سپردمت ب دست روزگاری

ک میدونم انتقاممو از تو میگیره

توام سر کن با لحظه هایی ک ساختی

فک میکنی پیروز شدی ولی باختی

نه ب من ، ب خودت ، تو خودتو باختی

توی راه دو نفره ، تک نفره تاختی

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 10 اسفند 1392برچسب:, ] [ 22:35 ] [ کبوتر جــــــــلد ] [ ]