دیوووونتم زیاد ...

Just to prove....

زنده باد هر کی هنوز یه عاشقه ...

دیوووونتم زیاد ...

 

زندگیمو با تو تقسیم کردم اما تو 

از دلم پنهون میکردی آرزوهاتو

این جدا بودن تقصیر منه یا تو ؟!؟!؟

باورش سخته تویی ک عاشقم بودی

دل زده باشی از عشق من ب این زودی

من برای تو نذاشتم هیچ کمبودی

چرا خوبی زیاد من ب تو عزیزم شده، مشکلم؟!!!

بگو حالا ک میخای بری چجوری کنار بیام با دلم؟؟

محبتای من دل تورو زدو

دلت چرا با من کنار نیومدو؟؟

چی شد ک اینجوری ازم بدت میاد؟؟

 

بخند ولی هنوز دیووونتم زیااااد...

 

من تو زندگیم ب خاطرت عوض شدم

میسوزه دلم یه عالمه واسه خودم

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 10 تير 1392برچسب:, ] [ 10:36 ] [ کبوتر جــــــــلد ] [ ]