مهربونی کن نرو ...

Just to prove....

زنده باد هر کی هنوز یه عاشقه ...

مهربونی کن نرو ...

 مهربونی کن نرو

تنهام نذار تنها نرو
بی تو می‌میرم ، بی تو می‌میرم نرو
مهربونی کن نرو

تا تو زبون تر میکنی ، میگی میری, قهر میکنی
حال من دیوونتو از پیش بدتر میکنی
نـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرو ، نرو 
مهربونی کن نــــــــــــــــــــــــــــرو
از عشق تو دم می زنم ، دنیا رو برهم میزنم
مُهر دل دیوونمو بر فرق عالم میزنم
من از همه عاشق ترم ، از حال مجنون بدترم
سرتاسر این قصه ها از خسرو و شیرین سرم
از زندگیم بیرون نـــــــــــــــــــــــــــــرو 

از قلب این مجنون نــــــــــــــــــــــــــــــــرو

بی تو می میرم، بی تو می میرم، نرو
مهربونی کن نـــــــــــــــــــــــــرو

از عشق تو دق میکنم ، مُد اسم عاشق میکنم
من کار عاشق پیشگی جای شقایق میکنم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 3 تير 1392برچسب:, ] [ 14:19 ] [ کبوتر جــــــــلد ] [ ]