نازنین عاشق

Just to prove....

زنده باد هر کی هنوز یه عاشقه ...

نازنین عاشق

 

نازنین عاشق ب دیدارم بیا ک

لاله لاله گلنّارو ب گلزار میبرم من

نازنین عاشق خریدارم بیا ک

تازه تازه رویارو ب بازار میبرم من

سر ب بلند والا بزن راه چمن ک

سبزه سبزه مژگانو بی قرار میبرم من

نیلبک عشقو سر راهم بزن ک

نغمه نغمه آوازو ب نیزار میبرم من

هــا هــا چه عاشقونه

هــا هــا دارم بهونه

دلکت جا مونده توی زلفونم

دلکت میناله ک پریشونم

یه بغل رویارو میبرم بیتاب

میپرم تا مهتاب ، تــــــــــــــا .....

 

 


اگه میدیدی با چه ذوق و حسی و اشکی دارم اینو برات مینویسم..... هیچی ...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 6 خرداد 1392برچسب:, ] [ 12:2 ] [ کبوتر جــــــــلد ] [ ]