Seni Seviyorum

Just to prove....

زنده باد هر کی هنوز یه عاشقه ...

Seni Seviyorum

 

من این آهنگو خیلی دوس دارمو میگوشم

آپم کردم ک توام دانلود کنی...

قدیمیه ، امیدوارم توام خوشت بیاد...

ترجمشم برات نوشتم...

ترکیه ای هس....


 

 

 Sen bilemezsin ne çektiriyor, 
تو نمی فهمی چه بر سر من میاره
Yokluğun bana Sevgilim 
نبود تو ای عشق من
Bitmez sorular, Uzar geceler,
سوال ها تمام نمی شه، شب به درازا می کشه 
O düşünceler, üzüntüler. 
اون تصور ها، غصه ها

Sen gençliğimin büyük parçası 
تو بزرگترین قسمت جوانی من
Sen gençliğimin anlamı. 
تو معنا و مفهوم جوانی ام
Biz neler neler yaşadık beraber, 
ما چه چیزها با هم تجربه کردیم
Kalın bir roman kitap gibi. 
مانند یک کتاب رمان قطور

Sen gittiğin an, çaresiz kalır, 
هنگام رفتن تو، ناتوان می مونم
Aklim karışır rahat edemem. 
فکرم به هم میریزه و آرام نمی گیرم
Moralim bozulur, canim sıkılır, 
روحیه ام رو می بازم، قلبم فشرده می شه
Sen bilemezsin daha neler. 
و چه چیزهای دیگری که تو متوجه نمی شی

Bak ne diyorum, gizlemiyorum, 
ببین چی می گم، پنهان نمی کنم
Sensiz yasamak zor geliyor bana. 
زندگی بی تو خیلی سخته برای من
Her an içimdesin, her an kalbimdesin, 
هر لحظه در وجودمی، هر لحظه در قلبمی
Seni seviyorum seviyorum. 
تو رو دوست دارم دوست دارم
Sensiz yaşayamam, sensiz hiç olamam, 
بدون تو نمی تونم زندگی کنم، بی تو وجود نخواهم داشت
Sensiz yasamak zor geliyor bana. 
زندگی بی تو خیلی سخته برای من
Her an içimdesin, her an kalbimdesin, 
هر لحظه در وجودمی، هر لحظه در قلبمی
Seni seviyorum seviyorum. 
تو رو دوست دارم دوست دارم

Ve o an gelirde, 
و آن لحظه در حال آمدنه
işte o an, ben yaşayamam... 
و اون لحظه من نمی تونم زندگی کنم

Hangi yönünü çok seviyorum Biliyor musun sevgilim. 
می دونی کدوم حال تو رو بیشتر از همه دوست دارم؟
Biraz içince, başın dönünce, 
کمی که عرق می نوشی، سرت گیج میره
Anlatınca bana o halini. 
و بیان کردن حس و حالت رو به من
Sonra dalınca, derin bakışınca, 
سپس غرق شدن در احساس و نگاه های عمیق
Gözlerindeki o sevinç. 
اون عشق درون نگاهت
Bana sarılınca, sonra sorunca,
در آغوش کشیدن من، سپس پرسیدن 
Ne kadar seni sevdiğimi? 
اینکه چقدر تو رو دوست دارم...

Sen gittiğin an, biter cesaretim, 
لحظه ی رفتن تو، جسارتم به پایان می رسه
Uzar hedeflerim, hayallerim 
هدف ها و خیال ها از من فاصله می گیره
Bitmez sorular dinmez kederim, 
سوال ها تموم نمی شه، سرنوشت منو رها می کنه
O düşünceler, üzüntüler. 
اون تصور ها، غصه ها 


Bak ne diyorum, gizlemiyorum, 
ببین چی می گم، پنهان نمی کنم
Sensiz yasamak zor geliyor bana. 
زندگی بی تو خیلی سخته برای من
Her an içimdesin, her an kalbimdesin, 
هر لحظه در وجودمی، هر لحظه در قلبمی
Seni seviyorum seviyorum. 
تو رو دوست دارم دوست دارم
Sensiz yaşayamam, sensiz hiç olamam, 
بد تو نمی تونم زندگی کنم، بی تو وجود نخواهم داشت
Sensiz yasamak zor geliyor bana. 
زندگی بی تو خیلی سخته برای من
Her an içimdesin, her an kalbimdesin, 
هر لحظه در وجودمی، هر لحظه در قلبمی
Seni seviyorum seviyorum. 
تو رو دوست دارم دوست دارم



Ve o an gelirde, 
و آن لحظه در حال آمدنه
işte o an, ben yasayamam... 
و اون لحظه من نمی تونم زندگی کنم

 


 

لینک دانلود

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 28 ارديبهشت 1392برچسب:, ] [ 15:19 ] [ کبوتر جــــــــلد ] [ ]