کجا دستاتو گم کردم ک پایان من اینجا شد؟!؟!؟!؟

Just to prove....

زنده باد هر کی هنوز یه عاشقه ...

کجا دستاتو گم کردم ک پایان من اینجا شد؟!؟!؟!؟

 בوبـآره בلــم شکســتــ

از همــآטּ جــآے قبــلـــے

کــآشــ مــے شــد آפֿـــر اسمتــ نقطـــﮧ گــذآشتــ

تــآ בیگــر شــروعــ نشــوے

کــآشــ مـــے شــد فریــآב بزنــمــ !

نقطـــﮧ... تــه פֿــــط......




امــــروز کــه دیدمتـــــ دلــــــم مثلــــ قبــل ها نلـــرزیــــد....
فقــــــــــط دردمــــــ آمـــد
از اینــکه عمـــرم را بــــرایـــــ کســــــــی تــلـف میکردم کــــه...
عــــــــــــــــمرش کســـــــــه دیگـــــــــه بــــــــــــــود!!!



فلسفه نباف شاعر!
چه ممکن - چه محال
چه جبر - چه اختیار
چه هر کووفت دیگری...؛
او
رفته است دیگر!



پایـیـز ، مِهـرَتـــ همیــסּ بــود ؟
نـه از بـارانَتـــ خبــرے شـد ...
نـه خِشـــ خِشـــ بــرگهــا ...
نـه ڪـــوچ پَــرستــــوهــا ...
چـه هیـزم تـَرے بـه تــو فـروختــه ایـم ڪه
تنهــا دلـتـنگیـتـــ را نصیبمـ كردے ... ؟



مــــیـدانـــی ؟

همه را امـــتــحــــان کـــــــرده ام !

قرص خــــواب و مُـسَکـِن
...

روانـشـنــــاس .

خــــنـــده هـای زورکــــی . . .

هـنـدزفـری تـوی گـوش و گــــریــه کـردن

دوســتـــــــــــان جـــــدیــد . . .

دل من این حــــــــــــــرفـهـا حـــالـیـش نـمیشود !

تو را مـیـخــــــــــواهـم . . .

بـــــــرگــــــــرد ....



چـه بـــا صـلابــت حـــکم مـی دهــی !

کـه ،

حــــواســت را جــــمع کـن ...!

و مــن مــی مــــانـــم ،

کـه چـــگونـه جـــمعـش کـــــنـم !

وقــــتـی ..

تمـامش ..

پیــش ِ تــــوسـت !



تنها که باشی
گاهی آرزو میکنی ،یک نفر اسمت را صدا کند!
حتی اشتباهی..



مدام میگفت خیالت تخت،من وفا دارم!
و من چه ساده لوحانه خیالم را تختی کردم برای عشق بازی او با دیگری...



یه وقتایی حس آخرین بیسکوییت مونده تو بسته ساقه طلایی رو دارم!
شکسته و تنها..



ته دیگ "عشق اول" را هرچقدر بسابی،
چه با اسکاج_دوست داشتن های بعدی،
چه با سیم_ظرفشویی عاشق شدن های بعدی،
از دلت پاک نمی شود..
حالا تو هی بساب و از صدای ناهنجارش سردرد بگیر..



یه لیوان آب لطفا!
میخوام بغضمو قورت بدم..



"اغوش من"
سر زمین تو بود...
کاش کمی عرق میهن پرستی داشتی...
وطن فروش!



می بخشم کسانی را که هر چه خواستند با من،با دلم،با احساسم کردند
و مرا در دوردست خودم تنها گذاشتند.
من امروز به پایان خودم نزدیکم..
پروردگارا به من بیاموز در این فرصت حیاتم
آهی نکشم برای کسانی که دلم را شکستند...



تو چه میفهمی حال و روز کسی را ک دیگر هیچ نگاهی دلش را نمیلرزاند....



از روزی می‌ترسـم
که وقتی بهم میگه ؛ دوستت دارم
یاد ِ تــــو بیوفتم ؛ میترسم از فردایی که اسم تورو زیر لب زمزمه کنم ؛ به جای تو ؛ او بگه جونم!! میترسم از اینکه تو خواب دستای تورو بگیرم ؛ اسم تورو صدا کنم اما اون من و از خواب بیدار کنه و بگه چیزی نیست ، من اینجام ، پیشت!! اون روز روزیه که من به اون ، به زندگیم خیانت کردم !! چه تو خواب چه تو بیداری !



دِلـــم چـِـه کــودکــانــه بَهــانــه ی تــو را میگیـــرد،
امـــا تــو بـــزرگـــانــه بِــه دِل نگیـــر...
فقـــط بگــــو : کــــودکـــ استـــ، نـِـمی فهمــد... 



این زخم ها نمک کم داشت....
که پاشیدی.....



چشمانم را میبندم.....
نقابت را بردار.....
بگذار صورتت هوایی بخورد....



پیاز هم که خورد میکنی، برایش اشک میریزی....
از پیاز هم کمتر بودم....
مرا خرد کردی و خندیدی....



این روز ها اگر کسی گفت عاشقتم.....
بپرس: تا ساعت چند؟!....



زیر چشم ارزوهایم کبود شده...!!!

سیلی محکمی بود باور بی وفایی اش...



هیچکس نفهمید زلیخا مرد بود!
مردانگی میخواهد پای عشقی بسوزی که هر دم پست بزند...



تو دروغگو نیستی!
من حواسم پرت است!
گفته بودی دوستم داری بی اندازه..!
خوب که فکر میکنم،تازه میفهمم که "بی اندازه"
یعنی چه!...



داشت از تنهاییش میگفت اما
صدای بوق پشت خطی،امانش را بریده بود!..



بعد از خداحافظیت من،من نبودم!
بم بودم بعد از زلزله...!



کنار پنجره سیگار میکشید..
غمگین و خسته بود.
آنقدر غمگین که فراموش کرد بعد از آخرین پک،ته سیگارش را به پایین پرت کند..
نه خودش را!...



ساعت 5 صبح است..
پدرم صبحانه میخورد و من شام!
به تفاوت نسل ها می اندیشم..
به رنجهایم..
به رنجهایش..



اگه دارم دنبالت میام،فقط حرفتو گوش کردم.....
آخه خودت گفتی برو دنبال زندگیت....



با تمـام مـداد رنگـی هـای دنـیا

بـه هـر زبـانی که بـدانی یـا نـدانی !

خـالی از هـرتشبیه و استعـاره و ایهـام …

تنهـا یکــ جملـه برایـت خـواهـم نوشت :

باتمام خوبی ها وبدیهایت،باتمام سادگی هایم 

دوستت دارم خاص ترین مخـاطب خـاص دنیـا !



من که نباشم دنیا یک "من" کم دارد

تو که نباشی من یک "دنیا" کم دارم . . .



خواستم با یکی دردودل کنم.
اول پرسیدم:سیگار داری؟
گفت:میخوای بکشی؟
گفتم:نه!
تو بکش طاقت حرفامو داشته باشی...!


 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 7 دی 1391برچسب:, ] [ 19:32 ] [ کبوتر جــــــــلد ] [ ]