سونامی

Just to prove....

زنده باد هر کی هنوز یه عاشقه ...

سونامی

گــــــاهی

احســـــــاس میکنم روی دست خدا مانده ام. . . 
خستـــــــه اش کرده ام. . .
خودش هم نمی داند

بامن چه کند! ! ! 



آنقــدر مــــرا ســ ـرد کـــرد ؛

از خــودش ... از عشـ ــق

ڪـﮧ حـــالا بــﮧ جـــاے دل بستـטּ ، یــ ــخ بستـــﮧ ام !

آهــــاے...!!! روے احســاسـ ـمـ ــ پــا نگذاریــد

لیــ ـز مے خوریـد !


 

چـِﮧ حِماقَتے ڪِـﮧ ، مے رانے ام ،

و باز اَحمَقانـﮧ مے خواهَمَت . . .

چـِﮧ غُرور بــے غِیرتے دارم مــטּ!!



خسته ام از حقیقت های تلخ...
یک دروغ شیرین بگو
بگو که بیادم هستی!!!



مرد سوپری گفت:
سیگار گران شده، ترک میکنی؟
با خود گفتم:
کاش بدانی چقدر گران تمام شد تا سیگاری شدم!


 

سیگار چه خوب درک میکند مرا
وای که چه زیبا کام می دهد این نو عروسه هر شب تنهایی هایم...
لباس سپیدش را تا صبح برایم می سوزاند...
و من تا صبح بر لبانش بوسه می زنم
چه لذتی می بریم،
او از جان مایه می گذارد و من از عمر...



ماهیان از تلاطم دریا به خدا شکایت بردند وچون دریا آرام شد خود را اسیر صیادان یافتند، تلاطم زندگی حکمت خداست
از خدا دل آرام بخواهیم
نه در یای آرام...



نمیدانم من به مسافر دل بستم، یا مسافر شد آنکه به او دل بستم؟!


 

چــه بیـــرحم می شوی تقــدیـــر

آنـــــــگاه کـــه می گویــــــــی :

تقصـــــیر خودتـــــ بـــــــود . .!


 

خیالت همیشه هست، اما من امروز "خودت" را می خواستم نه خیالت را...


 

درد دلت را به کسی نگو!
چون یاد می گیرند دلت را از کجا به درد آورند..!


 

من تازه از درد برگشته ام
خستــه ام…
نه تاب دلشکستگی در من است
نه طاقت فریادهای بی منطق!
آرامشم را پس بیاور..!


 

نه من دستهایش را رها میکنم نه او دلش می آید از من جدا شود!! همیشه و همه جا باهمیم،
من و تنهایی..


 

نیا باران زمین جای قشنگی نیست…من از جنس زمینم خوب میدانم که اینجا آشفته بازار است… 
دیدم عشق را در بسته های زرد و
کوچک هدیه میدادند!
دراین جا قدر مردم را به جو اندازه میگیرند… 
نیا باران زمین جای قشنگی نیست… 


 

گاهي وقتا ، بعضي چيزا غافلگيرت ميکنه ... !
مثلا يه بوسه ... !
و تا هميشه توي ذهنت مي مونه .... !
تا هميشه ....


 

مردم این شهر چقدر خوبند!!!
دیدند کفش ندارم برایم پاپوش درست کردند...


 

ه موقع ها جواب یه حرفایی،فقط یه نفس عمیقه....


 

آخه لعنتی تو که می خواستی بری،چرا انقدر واسم خاطره ساختی؟....

 


چرا نگاه می کنی؟؟؟..
تنها ندیده ای؟؟...
به من نخند......
من هم روزگاری عزیزدل کسی بودم....


 

ﻫﻮای ﺗﻮ

از دود ﺳﯿﮕﺎرم ﻫﻢ ﻣﻀﺮ ﺗﺮ اﺳﺖ

دود ﺳﯿﮕﺎر ﺑﻪ ﺳﺮﻓﻪام ﻣﯽاﻧﺪازد، ﻫﻮای ﺗﻮ ﺑﻪ ﮔﺮﯾﻪ ام...


 

لبخندت را چند صباحی است ندیده ام … 
برای دلم لحظه ای بی بهانه بخند… 
بخند...
از همین فاصله ها زیبایی اش را می فهمم! 


 

دلم برای کسی تنگ شده که حتی روحش هم از این دلتنگیم خبر نداره!...



 



نظرات شما عزیزان:

فهی
ساعت22:44---4 دی 1391
مررررررررررررررررررررررررررررر سی مهرانی

هرشب اپ کن

خیلی خوب بود



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 4 دی 1391برچسب:, ] [ 22:3 ] [ کبوتر جــــــــلد ] [ ]