عشق بچه گونهـــــــــ

Just to prove....

زنده باد هر کی هنوز یه عاشقه ...

عشق بچه گونهـــــــــ



بدجوری عاشقش شدم منو خرد کرد
از خودش و عشق خودش دستامو دور کرد

غریب بودم تو غربتم آواره َم کرد
تنها خودش فهمید چه کاری با دلم کرد

یه روز می گفت من هیچ کسو غیر تو دوست ندارم
یه روز می گفت برام زیاده بودنش کنارم
یه روز می گفت نباشی من با تنهایی می میرم
یه روز می گفت پشیمونم از عشق تو عزیزم ، عزیزم....

چطوری بی احساس؟ چقد دلم هواتو کرده
تو نیستی و بدون تو هوا چه سرده
تو این روزایی که تنهاییا قدم می زنه
فکر نبودنت همه چیو بهم می زنه

خدا رو شکر که دیگه مال من نیستی
خدا رو شکر میری و بعد من هیشکی
گیر الکی نمیده ، سرت داد نمی زنه
دلم بدیاتو دیگه از یاد نمی بره...
دیگه آزادی تو نمی خواد حبس خابگاه باشی
آره راحت باش این عشق بچگونه پاشید...




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 18 فروردين 1392برچسب:, ] [ 23:1 ] [ کبوتر جــــــــلد ] [ ]