Just to prove....

زنده باد هر کی هنوز یه عاشقه ...

 

می بینی
تا فهمید داغونم آتیش گرفت
هه به خودت نگیر
سیگار تو دستمو میگم!
هه!
گفتم برگرد نفهمیدی اولش چی میگم
گفتم این راهی که تو میری من آخرشو دیدم
آره نفهمیدی ولگردیاتو ادامه دادی
سرتو بالا بگیر فک کن ببین کجای کاری
با تو بودن از اولشم یه اشتباه بود و بس
هر چی بینمون بودش رفتی دادی پای هوس
بازم میون گریه هام صدای خنده هات میاد
هر جا میری یادت باشه نفرین من باهات میاد
گفتی با از ما بهترون داری پرسه می زنی
تو رو با همه می دیدم نگو هرز نمی پری
چیه ؟ دیوونه ندیدی ؟ چرا چیزی نمیگی پس ؟
چرا رنگت پریده ؟ چرا چیزی نمیگی از
اون که به خاطرش قید همه چیزو زدی
جواب خوبیامو دادی مثه همیشه با بدی
همه حرفا رو می زنم شاید باور نکنی
حالا خودمونیم تو که فقط با من نبودی
تو رو همه وایستادم قید خوشیامو زدم
مگه نمی گفتی خاطرات خوشی داری ازم ؟
حتی تو با هرکی باشی زیر پرچم منی
بدون مهران تو زندگیش همچی لکه ای ندید...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 18 فروردين 1392برچسب:, ] [ 22:39 ] [ کبوتر جــــــــلد ] [ ]