بعداز تــــــــــــــو ....

Just to prove....

زنده باد هر کی هنوز یه عاشقه ...

بعداز تــــــــــــــو ....

 بعد از تو میشه از یاد برد دوباره چشما رو تر کرد
با گریه کوله باری رو که رو دوشه سبک تر کرد
بعد از تو میشه روزا رو با لذت باز تماشا کرد
میشه بازم نشست تا صب وجود عشقو حاشا کرد

بعد از تو میشه اما من امیدم بر باد رفته
می شینم تا که برگردی تموم روزای هفته
بعد از تو میشه اما من دلم پیش نگات گیره
شبیهت دیگه هیچکس نیست نگو باز دست تقدیره
بعد از تو خاطره هامون نگو که داره می میره 
بعد از تو چشمای سردم توی تنهایی اسیره 

بعد تو با تنهایی خیلی چیزا رفته تو ذهنم
ولی نفس می کشم و با یاد تو زنده م
بعد تو خیلی حرفا تو گوشم زمزمه میشه
عشقی که مرده تو دلت دیگه زنده نمیشه
آره زنده نمیشه بگو امیدواری کجاس
میگی واسه برگشتنم امیدواری تو باز
چشام خشک شد به ساعت چقد سخته خدایی
میگن خاطره ها از یاد تو رفته کجایی؟؟
بگو کجایی ببینی با من چیکار کردی؟؟
حس بی کسیو تو دل من بیدار کردی
سرت گرم چی شده منو یادت رفته ؟
چقد بی رحمی تموم روزای هفته....
ازت خاطره داشتم چه حس بدی
چقد حسرت کشیدم یه بار مثه قدیم
بیای و دستامو بگیری بگی تا تهش هستم
حتی رو این خیال باطلم چشامو بستم




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 18 فروردين 1392برچسب:, ] [ 22:35 ] [ کبوتر جــــــــلد ] [ ]