فقط برای عشق مقدسم ، فهیمه جان ....

Just to prove....

زنده باد هر کی هنوز یه عاشقه ...

فقط برای عشق مقدسم ، فهیمه جان ....

سلام عزیز دلم...

امروز داشتم ب زلیخا فک میکردم!!

باور کن از رو میبرمش....!!

10 سال ، 20 سال ، 30 سال  ، تا هروخ زنده باشم منتظرت میمونم...

عشق من برمیگرده پیشم...

محبتش ، لبخندش ، عشقش ، همه و همه چیش مال خودم میشه یه روزی ...

 


فهیمه موقعی ک میگفتی مهران محال ما مال هم نشیم خودتم فک نمیکردی ک انقد عوض شی ، آره؟؟

فک نمیکردی ک ب ظاهرو مادّیاتو شیرین زبونیای کس دیگ بفروشیم ، آره؟؟؟؟

موقعی ک میگفتی بهتر از من نیستو هیچ جای دنیا نمیتونی مثه من پیدا کنی ، فک نمیکردی یه روز ب نبود من میگی آزادی ، آره؟؟

فک نمیکردی یه همچین آدمی باشی ، آره؟؟؟

شوهرت کیه فهیمه؟؟؟؟

با کی احساس خوشبختی میکنی؟؟؟

با کی میری زبر حجله؟؟؟

فهیمه من مهرانم .....

دارم ذره ذره آب میشم....

تورو خدا خودتو از باتلاقی ک توش گیر کردی بکش بیرون...

تورو قرآن ب خودت بیا ....

برگرد پیش کسی ک همه دنیاشی ...

کسی ک روت غیرت داره ...

کسی ک پشیمونه ...

فهیمه لعنت ب دانشگات....

فهیمه فهیمه فهیمه فهیمه 

فهیــــــــــــــــــــــــــــــــمه من

عشق مقدسم

فمه لاوم

همیشه ک تو این حال و هوا بودم خودت آرومم میکردی...

فهیمه الان من داغونمو تو نیستی ک هیچ ، زخم زبونم میزنی؟؟؟؟

فهیمه من یتیمم.....

فهیمه دنیام بی تو هیچه...

ب خدا اون تورو اندازه من دوس نداره....

فهیمه ی مهران برگرد .....

فهیمم نکش منو ....

فهیمه جون بابات مثه قبل شو...

خانمم شو ....

دوسم داشته باش ....

کنارم باش ....

فهیمه من دارم میمیرم بی تو ....

انقد ظالم نباش ....

حجم دلتنگی من بیشتر از این حرفاس ...

من بلد نیسم با این کلمات سختی نبودتو

حجم دلتنگیمو بیان کنم....

فهیمه ....

نذر کردم ک برگردی .....

 

 



نظرات شما عزیزان:

روزبه رجبی
ساعت13:14---8 بهمن 1391
سلام از وبت خوشم اومد از مطالبت تو وبم استفاده میکنم . امیدوارم موفق باشی و سربلند . به وب من هم سر بزن .

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ 17 خرداد 1392برچسب:, ] [ 23:25 ] [ کبوتر جــــــــلد ] [ ]